رفتن به نوشته‌ها

در 9 مرحله گوگل AdWord خود را اجرا کنید

برای شروع به سایت adwords.google.com بروید و دکمه ی get started را بزنید و ثبت نام کنید ، هنگامی که وارد شدید روی دکمه ی ساخت اولین کمپین کلیک کنید.
1. نوع و نام کمپین خود را انتخاب کنید. ابتدا نوع کمپین را انتخاب کنید( برای شروع ما ylsearch network on را پیشنهاد می کنیم ) سپس نام را انتخاب کنید.همچنین برای الان تیکی که کنار include search partners است را بردارید، بعدا هم میتوانید آن را عوض کنید.

2. موقعیت جغرافیایی که می خواهید تبلیغات در آنجا نمایش داده شود را انتخاب کنید. سپس در مورد کوچکی و یا بزرگی منطقه جغرافیایی تصمیم بگیرید. میتوانید همه ی کشورها، مناطق ، و شهرها را انتخاب کنید. روی let me choose کلیک کنید و مناسب ترین ناحیه ای را که میخواهید انتخاب کنید .

3. بودجه ی روزانه ی خود را تعیین کنید. گزینه bid strategy را به ill manually set my bid for clicks تغییر دهید . این به شما کنترل بیشتری میدهد و کمک میکند که بهتر AdWord را بشناسید .هرگاه بخواهید میتوانید آن را تغییر دهید. بودجه ی روزانه تان ماکسیمم مقداری است که گوگل اجازه دارد از شما بگیرد. گوگل چند گزینه به شما پیشنهاد می کند…هزینه را قبل از اینکه تبلیغتان نشان داده شود پرداخت کنید.یا بعد از آن پرداخت کنید. بعضی ها هم بصورت ماهانه پرداخت می کنند. بودجه را طوری تنظیم کنید که اگر خراب کاری کردید حسابتان خالی نشود. شما همیشه میتوانید مقدار آن را بالا ببرید ولی بهتر است محتاطانه عمل کنید.

4. قسمت ad extensions را فعلا نادیده بگیرید. این بخش مهمی است ولی تا پایان 9 مرحله صبر کنید سپس آن را اضافه کنید. روی ذخیره و ادامه کلیک کنید.

5. اولین گروه بنر خود را ایجاد کنید، و اولین بنر خود را بنویسید. مردم بیشتر بر روی تبلیغاتی کلیک می کنند که تیترشان کلمه ی کلیدی که جستوجو کرده اند را داشته باشد. پس از کلمات کلیدی در تیتر خود استفاده کنید. شما به 25 حرف محدود هستید پس بعضی اوقات باید از جملات مختصر تر یا مترادف های کوتاه استفاده کنید. در لاین های دوم و سوم هرکدام 35 حرف میتوانید بنویسید. در بسیاری از بازارها اگر مزایا را در خط دوم و ویژگی ها را در خط سوم بنویسید موفق تر خواهید بود. میتوانید در آینده تست کنید ببینید کدام ترتیب بهتر است. حتی اگر گوگل مکانی را برای نمایش URL زیر کپی تبلیغتان قرار دهد ، هنگامی که تبلیغتان روی صفحه ی نتایج ظاهر شود، URL نیز زیر تیتر وجود دارد. URL باید هم دامنه ی سایت باشد. هرچند لزومی ندارد که URL همان صفحه ای باشد که میخواهید مردم به آن بروند.در واقع خط آخر است که مقصد و صفحه ی مورد نظر را تعیین می کند. همچنین می توانید از لینک ردیابی استفاده کنید.
نسخه کوتاهی از الگوی تبلیغ شما: عنوان: 25 کاراکتر متن
خط دوم: 35 کاراکتر
خط سوم: 35 کاراکتر
خط چهارم: URL شما

6. کلمات کلیدی را در ناحیه ی مشخص شده در اکانتتون وارد کنید. با یک مجموعه شروع کنید، (+) را وارد کنید ، براکت ([ ]) ، کوتیشن (“”). وقتی که شروع به کار میکنید با صدها یا هزاران کلمه کلیدی شروع نکنید، با تعداد کمی از انها که مهم هستند شروع کنید.

7. حداکثر هزینه ی هر کلیک را تعیین کنید.( به آن default bid می گویند). ولی این را بفهمید: هر کلمه کلیدی عملا یک بازار متفاوت است، یعنی هر کلمه کلیدی اصلی هزینه ی جداگانه خود را دارد. گوگل بعدا امکان اینکه برای هر کلمه کلیدی هزینه ای را تعیین کنید را می دهد. اگر فقط می توانید 50$ در روز پرداخت کنید پس بهتر است هزینه ی کلماتی که قیمتشان پایین تر است را بدهید تا حداقل بنرتان توسط چند نفر دیده شود. با توجه به محدودیتی که برای بودجه ها وجود دارد ، اگر دنبال کلمات گران هستید بودجه تان به سرعت تمام می شود و بنر به جای اینکه 24 ساعت شان داده شود فقط نصف روز نشان داده می شود.

8. مرور همه چیز. دوباره کلمات را بررسی کنید تا مطمئن شوید که باهم همخوانی دارند. هزینه ی هر کلیک را چک کنید تا مطمئن شوید جایگاهی در صفحه ای که می خواهید را بدست می آورید. بودجه ی روزانه ی خود را چک کنید تا نا آگاهانه حساب خود را خالی نکنید.

9. اطلاعات صورت حساب را وارد کنید. بنر شما به محض اینکه اطلاعات پرداخت را تایید کردید نشان داده خواهد شد.

ibaner.com/article/google-adword.html

منتشر شده در آموزش طراحی

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *