رفتن به نوشته‌ها

3 دلیلی که تلاش های seo شما را شکست میدهد!

اجرای یک استراتژی بهینه سازی موتور جستجو برای اینکه شما را به صفحه اول نتایج جستجوی گوگل برساند کافی نیست.
حتی با وجود یک برنامه ی seo ،احتمال زیادی وجود دارد که برنامه آن گونه که میخواهید کار نکند. شماری از دلایل وجود دارد که استراتژی seo شما در رساندنتان به صفحه ی اول شکست بخورد. اگر درک درستی از آنچه اشتباه انجام میدهید نداشته باشید، مطالبتان در وسط کار گیر خواهد کرد!
سه تا از رایج ترین اشتباهاتی که باید از آنها جلوگیری کنید عبارتند از:

1. از کلمات کلیدی درستی استفاده نمی کنید

تعیین بهترین کلمات کلیدی برای شما و سازمانتان می تواند کار مشکلی باشد، به خصوص اگر شما در یک رده بسیار پر جمعیت مشغول به کار باشید. رایج ترین اشتباهات مربوط به کلمات کلیدی ، شامل: استفاده از کلمات تک کلمه ای به جای کلمات کلیدی طولانی، استفاده از کلمات کلیدی معروف به امید دریافت توجه بیشتر، هدف قرار دادن کلمات کلیدی که بیش از حد خاص هستند (یا به اندازه کافی خاص نیستند) اگر شما از کلمات کلیدی تک کلمه ای یا بسیار محبوب استفاده می کنید، حتما در نتایج حاصل از جستوجوی کلی گم می شوید. اگر شما نمی توانید با بودجه ای که بسیاری از شرکت های میلیون دلاری کنار می گذارند تا اطمینان حاصل کنند در صفحه ی اول می مانند رقابت کنید، پس پیدا کردن یک مسیر میانبر برای پیدا کردن کلمه ی کلیدی برای استراتژی seo خود ضروری است. در پیدا کردن بهترین کلمات کلیدی، سعی کنید که کلمه بیش از حد خاص ویا گسترده نباشد. اگر کلمه ای را انتخاب کنید که بیش از حد گسترده است ، مشتریانتان برای پیدا کردن شما به مشکل بر میخورند. و جستوجو کنندگان سرویس های دیگر ممکن است به صفحه ی شما دسترسی پیدا کنند. از طرف دیگر ، اگر هیچ کس کلمات کلیدی که شما انتخاب کردید را جستو جو نکند ،شما را پیدا نمیکند. در هر صورت، نگذارید مشتریانتان برای دسترسی به صفحه شما سختی بکشند!! کلماتی را انتخاب کنید که برای شرح سازمانتان به اندازه کافی خاص باشند، و آنقدر گسترده باشند که بتوان آن را در نوار جستوجو تایپ کرد.
2. شما از ابزارهای بازاریابی دیجیتال استفاده نمی کنید.

ابزار بازاریابی دیجیتال به شما کمک کند ببینید چه چیزی کار میکند و چه چیزی از کار افتاده. بنابراین شما نقاط قوت و جاهایی که نیاز به پشتیبانی دارد را پیدا میکنید . همه چیز از tracker های تحلیلی تا tracker های هدف ،تحت دسته بندی ابزارهای تجسم داده قرار می گیرند . و همه ی این ها برای اینکه تلاش های seo خود موفق شوند ضروری اند. اگر شما موفقیت استراتژی seo خود را تنها با افزایش کسب و کار اندازه گیری می کنید …پس نتایجی که پیش بینی میکنید نخواهید دید . بهینه سازی محتوای وب سایت شما زمان، تلاش و پیشرفت مستمر لازم دارد. ابزارهای مدیریت به شما توانایی پیگیری و درک قسمتی از seo را که شما قبلا ندیده اید و اندازه گیری نتایجی که فراتر از افزایش استاندارد در کسب و کار هستند را میدهند. ابزارهایی که انتخاب میکنید میتواند اطلاعاتی در مورد تعداد بازدید کنندگان جدید وب سایتتان را فراهم کند که به انتخاب کلمات کلیدی بهتر برای کسب و کارتان کمک میکند. کمک گرفتن از نرم افزار/ سخت افزارهای کامپیوتر ، برنامه های آنلاین و یا سایر ابزارهای بازاریابی در ایجاد یک استراتژی seo قوی لازم است. تغییرات مداوم تکنولوژیکی نیاز به درک بالای شما ازتاثیراتی که سایتتان بر روی سخت افزاری با آن در تعامل است دارد. یک دوره ی مقدماتی شبکه میتواند به شما برای درک کامل مشکلات مربوط به سرورها کمک کند. پس اجازه ندهید که تلاش هایتان برای اینکه شما نمیتوانید خود را با شرایط تطبیق دهید شکست بخورد.
3. شما مشتریان خود را هدف قرار نمیدهید.

استراتژی seo شما باید حول آنچه مشتریانتان احتیاج دارند بچرخد. اگر شما مشتریان خود را نشناسید ، استراتژی seo شما شکست خواهد خورد. هدف قرار دادن مخاطبان اشتباه، کسب و کار شما را افزایش نمی دهد حتی اگر استراتژیتان شما را در بالای صفحه نتایج قرار دهد. به طور مشابه، اگر شما درصفحه ی نتایج برای مخاطبان مناسب ظاهر نشوید ، کسانی که در جستجوی وب سایت شما هستند قادر به پیدا کردنتان نخواهند بود. یک راه خوب برای اینکه ببینید آیا به مشتریان واقعی دست پیدا کردید یا نه….چک کردن میزان رد شدن است: افرادی که به وب سایت شما میایند ولی بدون چک کردن سایت آن را ترک میکنند. اگر میزان رد شدنتان زیاد است پس احتمالا در نتایج جستوجوی اشتباهی ظاهر میشوید. استراتژیتان نیاز به تنظیم شدن دارد. زمان میبرد تا بفهمید مشتریانتان چه کسانی هستند و چگونه آنچه احتیاج دارند را جستوجو میکنند. مشتری که مسن تر است به شیوه ی مشتری که جوان است جستوجو نمیکند.کلمات کلیدی شما باید به گونه ای باشد که مخاطبانی که بیشترین کسب و کار را برای شما می آورند جذب کند. داشتن یک استراتژی seo مناسب نیازمند آزمون و خطا است. با مقدار زیادی توجه و کمی وفق دادن ، میتوانید راه خود را به صفحه اول نتایج موتور جستجو باز کنید و ترافیک سایت را برای موفقیت سازمان خود افزایش دهید .
ibaner.com/article/seo-break.html

منتشر شده در آموزش طراحی

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *