رفتن به نوشته‌ها

9 دلیل که چرا تبلیغات آنلاین برای کسب و کار شما ضروری است!

1. اطلاعات فوری:

با تبلیغات آنلاین به شما اطلاعاتی در مورد اینکه روی چه تبلیغی کلیک شده است ، چه کسی کلیک کرده است و جایی که تبلیغ را دیده اند داده میشود. این اطلاعات زیادی است که در تبلیغات چاپی وجود ندارد .وقتی شما یک آگهی را چاپ میکنید ممکن است هفته ها و یا حتی ماه ها طول بکشد تا شما بفهمید که ایا تبلیغ شما مؤثر بوده یا خیر! با چاپ آگهی در عرض چند روز متوجه خواهید شد. با تمام اطلاعاتی که شما از تبلیغات آنلاین میگیرید میتوانید به سرعت جلوی تبلیغاتی که کار نمی کنند را بگیرید و آنهایی که مؤثرند را گسترش دهید . هیچ پایانی در اطلاعات تبلیغات آنلاین وجود ندارد.
2. به مشترییان دلخواه خود تبلیغ کنید:

با تبلیغات آنلاین شما می توانید مطمئن شوید که تبلیغات خود دقیقا به افرادی که می خواهید میرسد. تبلیغات به جمعیت غلط وجود ندارد ، شما میتوانید مشتریان دلخواه خود را هدف قرار دهید به طوری که تبلیغی را برای افرادی که علاقه مند نیستند هدر ندهید .هنگامی که تبلیغ آنلاین میسازید میتوانید در مورد گروهی که به انها تبلیغ میکنید بسیار دقیق باشید. شما می توانید سن، جنس و حتی گرایش مردمی که می خواهید برایشان تبلیغ کنید را انتخاب کنید و حتی می توانید زمانی که می خواهید برایشان تبلیغ کنید را تعیین کنید.
3. وجهه ی خلاق خود را نشان دهید:

تبلیغات آنلاین به شما اجازه میدهند که خلاق باشید . آن روزهایی که یک آگهی آنلاین به سادگی یک عکس و یا یک خط متن بود گذشته است .در حال حاضر شما می توانید فیلم های جذاب ایجاد کنید و حتی شاید کاری کنید که به سرعت در اینترنت پخش شود. شما میتوانید با همکاری شرکت آی بنر آگهی هایی که جلب نظر می کنند را بسازد . از آنجا که این تبلیغات را می توان به راحتی تغییر داد و به روز رسانی کرد ، شما می توانید خلاق تر شوید و واقعا از تبلیغات خود لذت ببرید.
4. افزایش شناسایی برند:

یکی از بزرگترین مزایای تبلیغات آنلاین توانایی افزایش شناسایی برند است. شما میتوانید با حضور مداوم در اینترنت تبلیغ هایی چشم گیر بسازید که توجه را به برند خود جلب کرده و باعث به اشتراک گذاری آن شود. هرچه بیشتر مصرف کنندگان را هیجان زده کنید آنها آسانتر آگهی یا محصول شمارا به اشتراک خواهند گذاشت. شما می توانید از این علاقه به محصول خود برای ایجاد آگهی های جدید هدفمند استفاده کنید که یک بار دیگر برند خود را ترویج داده و متقاضیان برند را افزایش بدهید
5. تغییر آسان است:

شاید بهترین قسمت در مورد تبلیغات آنلاین است که شما دسترسی مداوم به آنها دارید. بر خلاف تبلیغات چاپی که یک بار نوشته و چاپ می شوند، شما همیشه می توانید به عقب برگردید و در تبلیغات آنلاین خود ایجاد تغییر کنید. غلط املایی پیدا کرده اید؟ میتوانید با چند کلید روی کیبورد آن را درست کنید. بفهمید که تبلیغات شما به مشتریانتان وابسته نیست، میتوانید آنها را با تبلیغات جدید عوض کنید. قابلیت تغییر آگهی در حال اجرا چیزی است که فقط تبلیغات آنلاین می تواند ارائه دهد.
6. مخاطبان خود را سفارشی کنید:

درست مثل توانایی هدف قرار دادن مشتریان دلخواه خود، میتوانید میزان بزرگی تبلیغ خود را تنظیم کنید. تقاضای side platforms در بازاریابی آنلاین این اجازه را به شما میدهد که تبلیغ خود را به بهترین روش ممکن کوچک یا بزرگ کنید. شما می توانید انتخاب کنید که کدام یک از ارائه دهندگان سلف سرویس و یا ارائه دهندگان سرویس کامل قادر به بهینه سازی، و یا تامین بودجه تبلیغات شما هستند. اگر شما در تبلیغات آنلاین تازه کار هستید میتوانید از تبلیغات کوچک شروع کرده و در حالی که مزایای ان را میبینید مخاطبان خود را افزایش دهید.
7. استطاعت مالی:

اگر شما نگران هزینه ی تبلیغات آنلاین هستید ، این نباید نگرانی اصلی شما باشد. تبلیغات آنلاین از تبلیغات چاپی و تلویزیونی مقرون به صرفه تر است. شما همچنین می توانید هزینه تبلیغات آنلاین خود را در یک لحظه تغییر دهید، در حالی که با تبلیغات چاپی و یا تلویزیونی شما یا به یک قرارداد وابسته اید و یا باید پول پیش پرداخت کنید. با تبلیغات آنلاین میتوانید آنچه روزانه پرداخت میکنید را تغییر دهید. بنابراین نه تنها شما هزینه های کمتری برای شروع پرداخت میکنید، میتوانید در یک لحظه دسترسی تبلیغ خود را افزایش و هزینه ها را کاهش دهید.
8. دسترسی:

بسیاری از مردم در حال دورشدن از تلویزیون هستند به این دلیل که آنها از آگهی های بازرگانی خسته شده اند و یا به این دلیل که آنها می توانند برنامه های مورد علاقه خود را از طریق منابع آنلاین ارزانتر دریافت کنند. استفاده از تبلیغات آنلاین به این معنیست که شما به مصرف کنندگانی که آگهی ها را رد میکنند و یا تلویزیون کمتر مشاهده میکنند نیز دسترسی دارید. کاربران به مجلات و منابع خبری دیجیتال به جای چاپی روی آورده اند، بنابراین شما یک راه برای رسیدن به آن مصرف کنندگان نیز دارید.
9. دانش در مورد پاسخ مصرف کننده:

یکی از بخش های منحصر به فرد در مورد تبلیغات آنلاین، این است که شما این توانایی را دارید که مدت زمانی که مصرف کنندگان صرف دیدن و یا ارتباط برقرار کردن با تبلیغتان را میکنند را ببینید. به شما این اجازه را میدهد که ببینید تبلیغتان بر روی هر مصرف کننده تا چه اندازه مؤثر بوده. این اطلاعات می تواند برای ایجاد یک کمپین جدید بازاریابی هدفمند در آینده بسیار مهم باشد.
ibaner.com/article/online-ads.html

منتشر شده در آموزش طراحی

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *