رفتن به نوشته‌ها

انتخاب بهترین مکان برای بنر خود

هنگامی که شما تصمیم خود را برای استفاده از بنر برای تبلیغ کار خود گرفتید ،ممکن است فکر کنید طراحی صحیح بنر همه ی چیزی است که باید نگران آن باشید در حالی که حتی داشتن زیباترین بنر جهان هم هیچ نفعی برای کار شما ندارد مگر اینکه بدانید آن را کجا قرار دهید تا بهترین استفاده را از آن بکنید. شما باید در مورد نوع سایت ها و مکان اصلی تبلیغات در این سایت ها فکر کنید.
حال بیایید نگاهی به چگونگی انتخاب سایت هایی که بهترین مکان را برای تبلیغ شما دارند بندازیم!!!
در مورد چیزی که میخواهید هدف قرار دهید فکر کنید :
اولین چیزی که باید از خود بپرسید این است که چه چیزی را هدف تبلیغ خود قرار داده اید؟
به عنوان مثال اگر شما میخواهید یک محصول زیبایی را ارائه دهید ،پس از شما بعید است که بخواهید بودجه ی خود را صرف این کنید که تبلیغ را در یک وبلاگ خودرو قرار دهید. مدت زمانی را صرف شناخت شخصیت خریدار های دلخواه کنید و ببینید بیشتر از چه سایت هایی دیدن میکنند.
باید به دنبال وب سایت ها و وبلاگ هایی باشید که بیشتر شبیه موضوع کاری شماباشند و فرصت های تبلیغاتی که میتوانند ارائه بدهند را چک کنید.
بار دیگر، یک محصول زیبایی جدید را در نظر بگیرید ، شما باید به دنبال وبلاگ ها ،انجمن ها و سایت هایی باشید که در مورد مد و زیبایی هستند. با درست کردن یک لیست از سایت ها شروع کنید.
چک کردن سطح ترافیک سایت ها:
هنگامی که لیست اولیه سایت های احتمالی را دارید باید سایت هایی که واقعا میخواهید تبلیغ خود را در آن قرار دهید را از بین آنها انتخاب کنید.
یکی از کلیدی ترین نکات در هنگام انجام این کار این است که میزان ترافیکی هر سایت دارد را بسنجیم. هیچ نفعی در تبلیغ در سایت هایی که ترافیکشان کمتر از شماست وجود ندارد، اما نباید وب سایت هایی که ترافیک بالایی دارند هم انتخاب کنید چون قیمتشان هم بالاست. شما باید بین این دو تعادل را رعایت کنید. به منظور تعیین اینکه آیا ارزش بودن در لیست شما را دارند یا نه، باید سطح ترافیک سایت و هزینه ی تبلیغات را بسنجید.
از بین بردن سایت ها با تبلیغات زیاد:
اگر یک سایت بنر های تبلیغاتی زیادی داشته باشد پس در نتیجه میزان کمتری روی تبلیغ کلیک میشود و به اندازه ای که در سایت هایی که تبلیغات محدودی دارند قابل مشاهده نیست. باید به این موضوع هنگام نوشتن لیستتان توجه کنید.
سایت هایی که تبلیغات زیادی دارند کمتر قادر ارائه ی فضای خالی اصلی هستند از فضاهای اصلی معمولا بهترین نتیجه حاصل میشود .
آخرین انتخاب های خود را بکنید:
همانطور که مشاهده میکنید ، تحقیقات زیادی در رابطه با انتخاب وب سایت مناسب برای تبلیغات وجود دارد . ممکن است کار عظیمی به نظر برسد ، اما این موضوع مهم است و موضوعی نیست که اگر بخواهید تبلیغتان موفق شود از آن صرف نظر کنید. انتخاب وب سایت هایی که در حیطه ی کاری شما هستند این مزیت را دارند که میتوانند فضای تبلیغ با درجه ی پایین ارائه دهند. علاوه بر این ، این احتمال وجود دارد که این سایت ها اجازه میدهند که بهتر بتوانید جمعیتی خاص را هدف قرار دهید . و شما باید بررسی کنید ببینید ایا این برای نیازهای خاصتان مؤثر واقع است یا خیر. هنگامی که تحقیق شما تمام شد و لیستی از وب سایت هایی که میخواهید در آن تبلیغ کنید کامل شد، باید تبلیغ مناسبی تهیه کنید.
نمونه کارهای ما را چک کنید و با ما برای بحث در مورد نیازهایتان تماس بگیرید.
ibaner.com/article/banner-place.html

منتشر شده در آموزش طراحی

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *