رفتن به نوشته‌ها

10 نکته ای که هیچکس در مورد گوگل به شما نمی گوید

1.گوگل adword دیگر مثل سابق کارایی ندارد. بازاریابان در سراسر جهان متوجه شده اند که دیگر کار کردن با گوگل AdWord سخت تر شده است. مردم باید به تصویری کامل از ROI نگاه کنند. باید همانطور که سود دهی کارتان را زیر نظر دارید ، تغییراتی که در گوگل رخ میدهد هم زیر نظر داشته باشید . بازار آنلاین پیچیده تر شده و شما باید همه ی جوانب را به طور مساوی در نظر بگیرید. مشتریان دیگر به سرعت محصولی که در نظر دارند را نمیخرند ، ابتدا قیمت و کیفیت را با دیگر سایت ها مقایسه می کنند سپس تصمیم نهایی را می گیرند. یکی از مهمترین دلایلی که بازاریابی lchanne-cross اینقدر سریع معروف شد این است. بازاریابی lchanne-cross یعنی تبلیغ کردن به افرادی که در سایت شما بوده اند ولی بیشتر از یک سایت بازدید نکرده اند. به عنوان مثال گوگل، توییتر و فیس بوک.
2. گوگل اکانت شما را به مدت 3 ماه به طور آزاد مدیریت میکند. شرکای رسمی گوگل این امکان را دارند که به مشتریان جدید خود به مدت 3 ماه مدیریت مستقیم توسط نماینده ی فروش گوگل را عرضه دهند. مسلما این برنامه بدون هیچ هزینه ای می تواند دردسر اینکه بفهمید در 2 ، 3 هفته تبلیغاتتان سود آور بوده یا نه را کاهش می دهد. شما هنوز هم باید پول تبلیغات را بدهید اما برای خود هزینه ی یک مدیریت مهم و 6 ماه تعهد را بدست آورده اید.
3. شاید همه ی ویژگی های جدید برای کسب و کار شما مناسب نباشد. گوگل مدام در حال ارائه ی ویژگی های جدید است ولی شما باید بدانید کدامشان بهتر است که روی اکانت خود اجرا کنید. همه ی آنها برای سایت شما کار ساز نیستند. فرض کنید هدف اصلی شما تولید تماس تلفنی از طریق ترافیک موبایل است ، در این مورد شاید از از نظر کیفیت پایین باشد ولی ترجیح میدهید لینک سایتتان افزایش پیدا نکند. بهترین فرمت ، فرمت callouts است که این اجازه را میدهد که مقداری متن اضافه شود ولی جزئی از لینک نیستند. مطمئن شوید که همه ی جوانب ، مزایا و معایب را در نظر گرفته اید.
4.گوگل راه حل های +google ارائه میدهد. Alicia keys جدید ترین آلبوم خود را از طریق angouth+google پخش کرد. این یک موفقیت برای هر دو بود. خبر بد؟ شما نیاز به یک بودجه نسبتا بزرگ و یک شریک بسیار عالی از گوگل دارید که بتواند شما را به افراد مناسبی در گوگل معرفی کند. خبر خوب؟ یک سری از راه حل ها خصوصی شده اند و اگر شما از آنها خبر داشته باشید می توانید یک درخواست بفرستید و از آنها در تبلیغات خود استفاده کنید.
5. میدانستید که میتوانید محصولات خود را از طریق hangout google بفروشید؟ این ویژگی بسیار مهمی است که خیلی ها از آن ها خبر ندارند. دلیلش این است که شما نباید به طور مستقیم از AdWord به hangout وصل شوید، ابتدا باید آن را بسازید سپس از hangout URL استفاده کنید و به آن وصل شوید.
6. گوگل به شما کمک می کند که آگهی برای ظاهر شبکه ، بسازید. کمپین های جستوجو ، آگهی شما را در ناحیه ی جستوجو نشان میدهند در حالی که کمپین های ظاهری آگهی شما را در جای مشخصی از سایت قرار می دهند. یکی از دلایلی که اکثر آنهایی که بودجه کمی دارند تبلیغات ظاهری نمیکنند این است که باید طراح وب استخدام کنند . گوگل به منظور اینکه به شما در تولید کردن سریع آگهی ها کمک کند ، ابزاری در AdWord ارائه میدهد که به صورت اتوماتیک آگهی را بر اساس یکی از آگهی های متنی موجودتان میسازد. که بعدا میتوانید آن را هر جور که میخواهید تغییر دهید.
7. بازاریابی ویدیویی فقط با یوتیوب کار نمیکند. بازاریابی همانطور که در بالا ذکر شد ، راهی است برای تبلیغ به افرادی که convert نکرده اند. از آنجا که AdWord با یوتیوب یکپارچه شده ، کمپین ویدیوهای آنلاین ابزار معروفی برای تبلیغ هر نوع کاری شده است. چیزی که اغلب نادیده گرفته میشود این است که کمپین های بازاریابی ویدیو نه تنها در گوگل ، بلکه در شبکه نمایش گوگل نیز اجرا می شود. در خلاصه ، ویدیوی 30 ثانیه ای شما میتواند در گوشه از وب سایت مرتبط به کارتان تبلیغ بیشتری کند تا در یوتیوب که احتمال نادیده گرفتن آن زیاد باشد .
8. اگر حق انتخاب داشتید ناحیه ای بالای حاشیه را انتخاب کنید. گوگل، AdWord را به عنوان ابزار درجه اول تبلیغ میکند زیرا بودجه ی زیادی لازم ندارد، حتی 2 دلار در روز هم کفایت می کند که بخواهید کار را شروع کنید. یکی از اشتباه های رایج بین تازه کارها این است که فکر می کنند تبلیغ در حاشیه های بالا مهم تر از فضای بییشتر است. هنگامی که بودجه و سازمان تبلیغاتی مناسبی دارید فروش بیشتری میکنید و این همیشه بهتر است چون سود دهیتان بیشتر از پولی است که از دست می دهید.
9. کمپین های موبایل در هر صورت میتوانند به desktop دسترسی پیدا کنند. گوگل AdWord قبلا ویژگی ارائه میداد که این مشکل را حل کرده بود ولی از آنجا که باعث ناراحتی برخی از بازاریابان شد، دیگر این سرویس را ارائه نمیدهد.ولی سرویسی به نام کمپین موبایل ارائه می دهد.مشکل اینجاست که دیگر نمیشود فقط موبایل را هدف قرار داد، بله، شما میتوانید پیشنهادهای موبایل را بالا ببرید ولی نمیتوانید desktop را حذف کنید.در بدترین حالت، افزایش بیش از حد پیشنهاد های موبایل و پرداخت هزینه ی بالا برای desktop است که واقعا گران و بی فایده است. 10. همه ی گواهینامه های AdWord به آدرس ایمیل شما وصل است. در نگاه اول هیچ مشکلی وجود ندارد ولی با گذر زمان 2 مشکل به وجود می آید. اگر فردی که در یک سازمان کار می کند بخواهد سازمانش را تغییر دهد مشکل پیش می آید زیرا گواهینامه در واقع به آدرس Gmail وصل است و با اینکه هنوز هم معتبر است ولی بی فایده است. به همین خاطر گوگل آدرس را پاک می کند. گوگل این پیشنهاد را می کند که چند آدرس را به هم وصل کنیم تا گواهینامه در یک جا باقی بماند.ولی بیایید رو راست باشیم ، کدام شرکتی حاضر به انجام این کار است؟

ibaner.com/article/google-tip.html

منتشر شده در آموزش طراحی

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *