رفتن به نوشته‌ها

12 راه برای افزایش فروش آنلاین: “قسمت اول”

به خاطر اینکه حتی بعد از چند سال کار با اینترنت اگر استراتژی خود را تست نکنید، نمی دانید چه استراتژی به دردتان می خورد. این موضوع حتی بهترین استراتژی هایتان را هم شامل می شود، چون همیشه جا برای پیشرفت وجود دارد. در واقع تست کردن تنها راهی است که می توانید بفهمید که چه چیزی در وب سایتتان کار می کند و چه چیزی کار نمی کند، و بهترین راه برای افزایش فروشتان چیست . اگر شما قبول کنید و یکی از تست های زیر را امتحان کنید می توانید واقعیت این امر و پیشرفت چشم گیر فروشتان را ببینید.

12 راه برای افزایش فروش آنلاین: “قسمت دوم”
تست 1: فقط یک محصول یا سرویس روی صفحه اصلیتان ارائه دهید.

آیا فروش زیادی از این محصول و سرویس می کنید؟ اگر چنین است، من به شدت به شما توصیه می کنم که ببینید این بهترین استراتژی برای شما هست یا خیر؟ زیرا ما به این نتیجه رسیده ایم که اگر محصولات کمتری در یک مکان ارائه شود فروش بالاتری را نتیجه می دهد. به جای اینکه سعی کنید مشتریان را با ارائه ی تعداد زیادی محصول با حداقل جزئیات در مورد هر کدام راضی نگه دارید سعی کنید یک محصول یا مجموعه ای از محصولات مرتبط را ارائه دهید و جزئیات کامل هر محصول را شرح دهید و اگر مشتریان شک و یا سوالی داشتند آن را برطرف کنید. . لازم نیست که کلا از فروش محصولات دیگرتان صرف نظر کنید ، می توانید آنها در یک وب سایت دیگر بفروشید. البته تنها راهی که مطمئن شوید این راه کار می کند یا نه ، تست کردنش است.یک نامه ی فروش برای محصول اصلی بنویسید و آن را روی صفحه ی اصلی قرار دهید و تست را برای یک یا 2 هفته اجرا کنید و ببینید فروش بالا میرود یا نه؟
تست2:در انتخاب خدماتی که ارائه می دهید دقت کنید تا لیست مشتریان خود را افزایش دهید.

همین خدمات هستند که کمک می کنند آدرس ایمیل مشتریان را جمع کنید و با آنها در تماس باشید و محصولات و یا سرویس خود را به آنها بفروشید . ولی می دانید که این خدمات ارائه شده را در کجای سایتتان بگذارید که بهترین تاثیر را روی مشتریان بگذارند؟ اگر از نامه فروش استفاده نمی کنید ،چیز هایی که میخواهید ارائه دهید را در قسمت بالا و سمت چپ سایت قرار دهید چون اولین جایی که بازدید کنندگان می بینند آنجاست. یا در بالای صفحه ی اصلی زیرا قبل از حرکت دادن صفحه به پایین قابل رؤیت است. اگر از نامه ی فروش استفاده می کنید پس بهتر است خدماتی که ارائه می دهید در صفحه ی دوم باشند. درست پس از اینکه توجه مشتریان را با حل مشکلی که داشته اند جلب کرده اید و آنها را تحت تاثیر اعتبار و تجربیات خود و رضایت دیگر مشتریان قرار داده اید. سعی کنید خدماتی که میخواهید ارائه دهید را در هر صفحه بگذارید تا در معرض دید مشتریان باشد.هرچه بیشتر فرصت ثبت نام ایجاد کنید مشترکین بیشتری جذب خواهید کرد.

تست 3: مطمئنم همه با ups-pop آشنا هستند.

آنها پنجره های کوچکی هستند که حاوی پیشنهادات ویژه و یا اطلاعاتی هستند که هنگام بازدید یک وب سایت بالا می آیند. فرقی ندارد که از آنها خوشتان می آید یا نه، در هر صورت در طی سال ها ابزاری کارآمد برای تبلیغات بوده اند. ولی از انجا که درصدی از کاربران آنها را دوست ندارند Google,AOL,Netscape نرم افزار هایی دارند که ups-pop را بلاک می کنند. البته با مسدود شدن این ups-pop ها امکان دارد کاربران اطلاعاتی را از دست بدهند که به نفعشان بوده است. ولی بازهم بستگی به انتخاب کاربر دارد. ولی این قبل از این بود که ما تکنولوژی را کشف کنیم که اجازه بدهد شما تبلیغاتی که مانند ups-pop هستند را ببینید و بلاک نشوند. به آنها تبلیغات شناور می گویند.و ارزش این را دارند که روی سایتتان تستشان کنید. در واقع وقتی ما تبلیغات شناور را روی سایتمان تست کردیم فروشمان 162 درصد بالا رفت.این تبلیغات از این نظر تاثیرگذارند که اطلاعات مهمی را در مقابل بازدید کننده ی مورد نظر قرار می دهند. شما می توانید پیشنهادات خود را در تبلیغ شناور قرار دهید و تست کنید ببینید نتایج خوبی می دهد یا نه. وقتی ما اینکار را کردیم حدود 86 درصد به مشترکینمان اضافه شد. شما همچنین می توانید تست کنید ببینید چند نفر از طریق تبلیغ شناور روی پیشنهادتان کلیک می کنند تا از طریق لینک معمولی روی صفحه ی اصلی.
تست4:تیترتان روی فروشتان تاثیر زیادی می گذارد.

معمولا اولین چیزی است که مشتریانتان می بینند پس باید به قدری خوب باشد که بتواند توجه آنها را جلب کند و وادارشان کند که نامه ی فروش را بخوانند. یک تیتر موفق باید مشکلی که مشتریانتان دارند را به صورت برجسته نشان دهد و روی مزیت اصلی محصول یا سرویسی که ارائه می دهید تاکید کند تا بتواند مشکل مشتری را حل کند.بیایید به یک مثال که نشان می دهد چگونه می توان یک تیتر را برای حداکثر تاثیر تغییر داد نگاه کنیم. یکی از مشتریان ما از تیتر زیر برای سایتش استفاده می کرد:” Blox4Box”یک جعبه ی شگفت انگیز برای بازی لگو. مشکل تیترش ان بود که محصول را معرفی می کرد ولی نمی گفت چه کارایی دارد.و بازدید کنندگان دلیل خوبی برای خواندن ادامه ی صفحه ندارند. حالا این تیتر را با قبلی مقایسه کنید: “سرانجام!کشف جعبه ای جادویی با قابلیت نگه داری 50000 لگو ، برای کودکانی که تمیز کردن را دوست دارند. “این تیتر هم مزایای اصلی محصول و راه حلی برای مشکل را ارائه می دهد. که در اینجا ، کمک کردن به بچه ها برای تمیز کردن وسایل خود و لذت بردن از اینکار است.

ibaner.com/article/marketing-1.html

منتشر شده در آموزش طراحی

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *