رفتن به نوشته‌ها

اینستاگرام استوری های تبلیغاتی را برای همه مشاغل منتشر میکند

اینستاگرام تبلیغات تمام صفحه( Full-Screen ) در استوری، یکی از قابلیت ها پرطرفدار این چند ماه، را تست کرده است .
حالا اینجاست و تمامی کسب و کارها توانایی تبلیغ در استوری را دارند .
طبق گفته مسئول انتشار رسمی” با بهینه سازی هدف، شما میتوانید تبلیغاتتان را برای حداکثر مردم مخاطبتان نشان دهید و کنترل کنید که هر چند وقت یکبار تبلیغتان را ببینند”.
یکبار که شما در قسمت مدیریت تبلیغات فیسبوک( Facebook’s ad manager ) یا Power editor تبلیغ میسازید ،گزینه” Reach” را انتخاب کنید سپس” Instagram” و بعد ”Story“ را به عنوان محل انتخاب کنید. از یک عکس یا ویدئو که بیشتر از 15ثانیه نباشد، برای نشان دادن بین استوری های اصلی استفاده کنید. شما میتوانید همان آمار و داده ای که با هر مجموعه فیسبوکی یا اینستاگرامی داشتید را بدست آورید .
پس خبر بزرگ در مورد چیست؟ چرا باید به کسب و کارها در این پلتفرم فضای تبلیغاتی جدید جهت استفاده داده بشود؟
دستآورد

بیش از 150میلیون کاربر اینستاگرام روزانه استوری میبینند و میسازند. این آمار خیلی رشد خواهد کرد با توجه به اینکه امکانات اینستاگرام نسبتاً جدید است.

علاوه بر این، بحث رایج امروزه تفسیر محتوای زودگذر 24ساعته موجود بر اکثر شبکه های معتبر است .این یک روند زودگذر نیست. استوری ها (در هر پلتفرمی) آمده اند که بمانند.
تجربه جذاب

تبلیغات استوری ها تمام صفحه است، به معنی اینکه چیزی نمیتواند حواس بیننده ها را از مطالب تبلیغاتی پرت کند. در کنار این، کاربران استوری ها را میبینند که چیز جدید، منحصر به فرد یا خودمانی ببینند. آنها دوست دارند که اطلاعات جدید دریافت کنند – که به دنبالش میگردند. اگر درست انجام شود، تبلیغات شما،اگر تا حد امکان محلی به نظر برسد با استقبال گرم مخاطبان مواجه میشود .
علاوه بر اینها؛ چون استوری ها قطعات کوچکی هستند، کاربران اینستاگرام میدانند که 10 تا 15ثانیه وقتشان را برای دیدن استوری صرف میکند سپس عوض میشود و بعدی می آید. آنها واقعا به درستی به آنچه مردم نگاه میکنند، توجه میکنند .10ثانیه از توجه به محصول شما به صورت تمام صفحه و بدون وجود مزاحم .– حالا یک پیشنهاد عالی است .
اشتغال

به دلیل اینکه شما تمام توجه دیگران را جلب میکنید، مردم اغلب دوست دارند که با تبلیغ شما کار کنند .Airbnb، که یکی از 30 شرکت اصلی برای تست استوری ها بود؛ گفت “در یک فراخوان تبلیغاتی شاهد رشد 2برابری بودیم”. بعد از آن مردم بیشتر دوست داشتند که Airbnb را برای نیازهای سفرشان انتخاب کنند. در مجموع، این کمپانی از سرمایه گذاری اش بسیار خوشحال بود که بیان کرد “یک تاثیر قابل ارزشیابی بوجود آورد”.

Eric Toda مدیرجهانی بازاریابی و محتوای اجتماعی در Airbnb، به بهترین شکل خلاصه کرد: “دستیابی به مخاطب درست، در یک ذهنیت درست، با یک مقیاس درست از استوری به ما اجازه داد که نتیجه مورد نظرمان را بدست آوریم “.
جالب است که بگویم که ،Historicall، قابلیت جدید شبکه های اجتماعی، برای خارج از محدودیت ماندن تبلیغ کنندگان برای زمان نسبتاً طولانی است .این موضوع 3 سال برای فیسبوک طول کشید تا از اینستاگرام کسب درآمد کند. اینجا در دست دیگر، ما به طور واضح میتوانیم ببینیم که اینستاگرام نمیتواند تحمل کند که اسنپ چت جوان درآمدزایی میکند در حالی که خودش مانند اتو داغ است. کمپانی نگران این نیست که بعضی از کاربران با تبلیغات به سمت برنامه های دیگر بروند که نشان از اعتماد به نفسی است که دارند .
با این سطح از راحتی، تنها کاری که تبلیغ کنندگان باید انجام دهند، شروع به فیلم برداری کردن به صورت عمودی و استفاده از مزایای جایگاه تبلیغاتی جدید اینستاگرام است .

ibaner.com/article/instastory.html

منتشر شده در آموزش طراحی

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *