رفتن به نوشته‌ها

12 راه برای افزایش فروش آنلاین: “قسمت سوم”

12 راه برای افزایش فروش آنلاین: “قسمت اول”

تست 5: مشکلی را پیدا کنید و نشان دهید که می توانید آن را حل کنید

در چند پاراگراف اول صفحه ی اصلی با جزئیات بیشتر در مورد مشکلی که در تیتر بیان کردید صحبت کنید. به مخاطبانتان نشان دهید که آنها را می فهمید.( وقتی مخاطبانتان احساس کنند که شما مشکل آنها را می فهمید، می توانند به شما برای حل مشکل اعتماد کنند.)

هنگامی که مشکل ایجاد شد ، شما میتوانید سرویس یا محصول خود را به عنوان راه حل ارائه دهید. با تاکید بر اینکه محصول چگونه مشکل خوانندگان را حل می کند ، فروشتان را بالا ببرید.
تست 6: به سایت و محصولات خود اعتبار بدهید و اعتماد بازدیدکنندگان را جلب کنید.

اعتبار شما با فروش محصولات و سرویس هایتان بالا میرود و از طریق این روند است که بازدیدکنندگان به شما اعتماد می کنند و به اندازه ی کافی با شما احساس راحتی می کنند که از شما خرید کنند. راه های مختلفی برای انجام اینکار وجود دارد و ما در مورد دو تا از سریعترین و آسان ترینشان صحبت می کنیم. اگر از این تکنیک استفاده نمی کنید ، سایت خود را تغییر دهید و با این سایتی که الان استفاده می کنید مقایسه کنید. از تفاوتش شگفت زده می شوید.

یکی از راه های افزایش اعتبار خود ، قرار دادن رضایت مشتریان در نامه فروش است. و این متن باید از میان ایمیل ها و یا نامه هایی که فرستادن و گفتند که این محصول یا سرویس مشکلشان را حل کرده است ، باشد. آخرین نکته مهم ، به یاد داشته باشید مشتری که در رضایت نامه خود توضیح داده که محصول چگونه مشکلش را حل کرده و چقدر مزایا دارد ، بهتر از رضایت نامه ایست که چیزی شبیه”محصولتان عالی است” می گوید.

تست7: روی بازدید کنندگان سایتتان تمرکز کنید نه خودتان.

معمولا مردم این قانون طلایی را فراموش می کنند. با دقت به فروش خود نگاه کنید…
آیا کلماتی مانند “من”و”ما” پر است؟ به جای استفاده از جمله ای مثل: “من یک نرم افزار مدیریت زمان طراحی کردم تا زمان خالی بیشتری در خانه داشته باشید” از جمله ی ” نرم افزار مدیریت زمان جدید شما برایتان ساعاتی را خالی می کند تا بتوانید بیشتر با خانوادتان باشید.” استفاده کنید. پس سعی کنید از کلماتی مانند “من “و “ما” استفاده کمتری کنید و آنها را با “شما”و”خود را” جایگزین کنید.
تست 8: به فروشتان رنگ ضرورت بدهید و خوانندگان را متقاعد کنید که باید سریعا از شما خرید کنند.

خیلی مهم است که این حس ضرورت را در مشتریان ایجاد کنید و آنها را وادار کنید که از شما خرید کنند. چند راه موثر برای ایجاد کردن این حس معرفی شده. سعی کنید هرکدام را در محصول خود تست کنید.
در یک زمان محدود تخفیفی به مشتریان بدهید به طوری که مشتریان اگر میخواهند از این تخفیف بهره مند شوند تا قبل از زمان مشخص شده از شما خرید کنند.
پاداش اضافی به مشتریانی که در یک چارچوب زمانی خاص خرید می کنند بدهید.
فقط یک مقدار محدود از محصولات و یا خدمات خود را ارائه دهید.

ibaner.com/article/marketing-2.html

منتشر شده در آموزش طراحی

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *