رفتن به نوشته‌ها

شما بهترین بازاریاب خودتان هستید

فرقی ندارد شما نماینده خدمات به مشتریان ، دستیار اداری یا تحلیلگر سیستم و یا حتی مدیر عامل شرکت هستید…..شما به طور مداوم بدون اینکه بفهمید درگیر کسب و کار بازاریابی هستید.
هربار که شما با یک همکار ، رئیس ، زیردست ، فروشنده و مشتری صحبت می کنید، این فقط یک گفت وگوی مستقیم نیست بلکه دارید یک اثر مانگار در مورد کسی که هستید میگذارید. درست مثل یک تابلوی تبلیغاتی، بنر و یا تبلیغات برنامه های تلویزیونی و فیلم، شما دارید در مورد ارزش محصول ،سرویس و مارک صحبت می کنید.

در اکثر موارد آن محصول، سرویس یا مارک شما هستید!!

البته، همه ی ما بیشتر از فقط یک برچسب هستیم، ولی معمولا شغل ما به چگونگی درک دیگران از ما بستگی دارد.

مرتبط:نام تجاری شما باید فرمتی از خودتان باشد.
اگر رئیست ازت بخواهد که کاری که بهت محول کرده است را تا ساعت 4 بعدازظهر 5شنبه تحویل بدی…و تو آن را ساعت 5 و یا حتی روز جمعه تحویل بدی، شاید فکر کنی که ایرادی ندارد چون فقط چند ساعت دیر تحویل دادی و یا حتی فکر کنی که شاید رئیست اصلا متوجه نشده است ….ولی اشتباه می کنی چون به احتمال زیاد متوجه شده!! و شما عمدی یا غیر عمدی یک پیامی در مورد خودتان فرستاده اید. شما جوری خودتان را نشان داده اید که هیچگاه آگاهانه این کار را نمی کردید.
شما شاید فکر کنید که مسئله ی مهمی نبوده که آخرین مهلت تحویل را از دست داده اید ولی شما به طور غیر مستقیم به افرادی که سهمی در آن گزارش داشته اند فهماندید که شما قابل اعتماد نیستید و نمیتوانید سر حرف خود بمانید.
از طرف دیگر ، اگر همان گزارش را ساعت 2 تحویل می دادید …شما به عنوان فردی شناخته می شدید که در کارش جدی است و میتواند انتظارات را برآورده کند و کسی است که سر قولش می ماند.
هنگامی که یک جلسه در شرکت وجود دارد، آیا شما فردی هستید که شکایت می کند؟ یا فردی هستید که نشان می دهید دارید گوش می کنید و آنچه که مورد بحث قرار گرفته است را می فهمید و در موردش پیشنهاد ها و انتقادات سازنده می دهید؟ آیا برای شرکت در پروژه پیش قدم می شوید و به ارزش خود می افزایید؟
این کارها را انجام بدهید و در طول زمان تاثیر خود را میگذارند. و شما یک کمپین بازاریابی خوبی ساخته اید.
هرگاه مفهوم این که شما به طور مداوم درگیر بازاریابی مارک خود هستید را درک کردید، می فهمید که چگونه درست در این مسیر قدم بردارید.
اول: قبل از عمل کردن فکر کنید.
همیشه قبل از جواب دادن چند ثانیه فکر کنید.
همکاران شما ممکن است گاهی از کار شما ایراد بگیرند….آیا شما فردی هستید که سریع از کوره در میرود و عکس و العمل شدیدی نسبت به این موضوع نشان می دهد و می گویید که کسی در جایگاهی نیست که از کار شما ایراد بگیرد؟ و یا فردی با فکر و منطقی هستید که برای حل موضوعی که باعث ناراحتی شده است، تلاش می کنید.
دوم: بپذیرید که بازاریابی نه تنها قبل و بعد از اینکه پروژه کامل شد رخ می دهد، بلکه در طول توسعه پروژه هم رخ می دهد.
اگر شما پروژه ای باید تهیه کنید که بیشتر از زمانی که به شما داده اند طول می کشد….آیا شما خودتان را فردی مرتب ، وظیفه شناس میبینید که به همه چند روز قبل از پایان زمان تحویل ، با ذکر دلیل می گویید که ممکن است 2 روز دیرتر پروژه را تحویل بدهید؟….یا فردی نالایق و نا توان میبینید که بعد از تمام شدن مهلت تحویل ، وقتی همه از شما در مورد پروژه سوال میکنند ، بگویید به دلیل وجود چند مشکل دیرتر آن را تحویل می دهید؟
اینکه خودتان را چگونه نشان دهید یک روند ثابت است، ولی اگر از اعمال خود آگاه باشید و بتوانید توقعات دیگران را برآورده کنید ، همه چیز درست خواهد شد. و در نهایت شما یکی از افراد قابل اعتماد و فردی که می تواند مشکلات را حل کند می شوید. و این افراد کسانی هستند که در هر محیطی از ارزش بالایی بر خوردارند. و افزایش حقوق و ترفیع را به دنبال دارد.
3 مرحله که بتوانید به سرعت با شغل آنلاین پول دار شوید…!!!
در حالی که 99 درصد از مردم هرروز به سر کار می روند و وقت خود را با پول معاوضه می کنند …، گروهی خاصی به اسم ” in the know” وجود دارد که مردم هرروز به دنیایی از توانایی های مالی بیدار می شوند که اکثر مردم نمی دانند که این امکان پذیر است.
نمونه کارهای ما را چک کنید و با ما برای بحث در مورد نیازهایتان تماس بگیرید.

ibaner.com/article/yourself.html

منتشر شده در آموزش طراحی

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *