رفتن به نوشته‌ها

همکاران Vecteezy: نحوه تصمیم گیری در مورد ایجاد منابع

شما به عنوان یک مشارکت کننده در سایت Vecteezy ، از نظر انواع بردارها ، عکس های موجود در سهام و فیلم های سهام که می توانید ایجاد و ارسال کنید ، گزینه های بی شماری دارید . این نوع آزادی خلاقیت چیزی است که همکاران ما آن را دوست دارند. با این وجود ، وقتی امکانات بی پایان وجود دارد ، گاهی دانستن اینکه باید چه چیزی ایجاد کنید ، چالش برانگیز است.

برای دستیابی به بهترین نتیجه ، باید منابع درستی را که کاربران ما می خواهند بارگیری کنند ، ایجاد و ارسال کنید. نکته اصلی این است که با دانستن انواع منابع قابل مشاهده ، جلب بارگیری و در نهایت درآمد برای شما ، تأثیر وقت و تلاش خود را به حداکثر برسانید. منابعی که تعداد زیادی بارگیری را به خود جلب می کنند ، به منابع عالی درآمد منفعل تبدیل می شوند ، زیرا بدون تلاش اضافی از طرف شما به کسب درآمد ادامه می دهند.

تقویم

صرف نظر از اینکه شما یک مشارکت کننده باتجربه با هزاران منبع موجود در نمونه کارها باشید یا یک همکاری کننده کاملاً جدید ، ایجاد محتوای مناسب مهم است.

در اینجا چند نکته وجود دارد که می تواند به شما کمک کند انواع خاصی از منابع را که باید ایجاد کنید شناسایی کنید.

اگر هنوز حساب مشارکت کننده Vecteezy ندارید ، لطفاً در اینجا ثبت نام کنید .

1. از تقویم همکاران ما استفاده کنید
ایجاد بردارها ، عکس ها یا فیلم ها برای تعطیلات ، رویدادها و فصول خاص می تواند یک روش عالی برای نوردهی و دریافت بارگیری باشد. بسیاری از کاربران ما به Vecteezy می رسند و به دنبال منابعی می گردند که می توانند در طرح ها یا مواد با موضوع تعطیلات خود استفاده کنند. تقاضای زیادی برای این نوع محتوا وجود دارد و به عنوان یک مشارکت کننده می توانید با تأمین این تقاضا درآمد کسب کنید.

ما یک تقویم مشارکت کننده ایجاد کرده ایم که بیش از 60 تعطیلات ، رویدادها و فصول مختلف را لیست می کند که می تواند موضوع بردارها ، عکس ها و فیلم هایی باشد که ایجاد می کنید. تقویم ایده هایی را برای محتوایی که می توانید در هر ماه در طول سال ایجاد کنید به شما ارائه می دهد. اگر در تلاش برای فهمیدن آنچه باید ایجاد کنید گیر کرده اید ، مراجعه به این تقویم یک گزینه عالی است.

تقویم

2. به تماس های محتوا پاسخ دهید
هر ماه ، ما فراخوانی برای محتوا منتشر می کنیم تا راهنمایی برای همکاران خود ارائه دهیم. فراخوانهای مربوط به محتوا در وبلاگ ما منتشر می شوند و همچنین از طریق ایمیل برای مشارکت کنندگان ارسال می شوند. هر ماه ، ما انواع مختلفی از منابع را که همکاران باید ایجاد کنند پیشنهاد می دهیم.

ما توصیه ها را بر اساس مواردی مانند افزایش تقاضای بازدیدکنندگان ، فرصت های فصلی آینده و خلا gap موجود در فهرست منابع خود قرار می دهیم. اگر این توصیه را دنبال کنید و براساس توصیه های ما محتوا ایجاد کنید ، بهترین فرصت را برای مواجهه با خود و در نهایت کسب درآمد به عنوان یک مشارکت کننده در Vecteezy خواهید داشت . ما شما را به سمت برخی از فرصتهای مناسب هدایت می کنیم.

3. روی یک مجموعه مضمونی کار کنید
به جای اینکه به منابعی که به صورت جداگانه ایجاد می کنید فکر کنید ، سعی کنید بر اساس مضامین ، گروه ها یا مجموعه منابع فکر کنید. ایجاد مجموعه ای از محتوا یا مجموعه های مضمونی راهی عالی برای افزایش تعداد بارگیری و در نهایت میزان پولی است که از برنامه مشارکت کننده ما کسب می کنید.

مجموعه های موضوعی می توانند منجر به بارگیری بیشتر شوند زیرا افرادی که به یکی از منابع شما علاقه مند هستند احتمالاً به دیگران که بخشی از همان مجموعه هستند علاقه مند می شوند. ممکن است چندین منبع داشته باشید که برای همان کلمه کلیدی یا عبارت جستجو در نتایج جستجو نشان داده می شوند ، بازدیدکنندگان ممکن است منابع شما را از طریق توصیه های مربوط به پرونده پیدا کنند یا ممکن است نمایه شما را مرور کنند و با تعدادی از منابع مورد علاقه خود روبرو شوند.

ایجاد مجموعه هایی با مضمون بدون در نظر گرفتن اینکه شما از بردارها ، عکس ها یا فیلم ها هستید ، امکان پذیر است. همکاران می توانند بسته های آیکونی متعددی را با همان سبک ، چندین الگو بازاریابی متناسب با یکدیگر برای ایجاد یک مجموعه ، عناصر وب که برای همگرایی در نظر گرفته شده و موارد دیگر طراحی کنند. عکاسان و فیلمبرداران می توانند با استفاده از جلسات چندین عکس یا فیلم با همان مدل ها و سوژه ها برای ایجاد یک مجموعه ایجاد کنند یا روی موضوعات یا موضوعات مشابه تمرکز کنند.

مجموعه های موضوعی همچنین می توانند به جای داشتن مجموعه ای عظیم از منابع تصادفی ، با افزودن مداوم به نمونه کارها به شما کمک کنند. به روشی که می خواهید خودتان را مارک بزنید و به آنچه می خواهید شناخته شود فکر کنید و از مجموعه های مضمونی برای موقعیت خود در این روش استفاده کنید.

مجموعه مضمونی
نوترالارت ، همکار ویکتزی ، مجموعه ای از بردارها را در رابطه با زندگی عشایر ایجاد کرده است.

4. آمار بارگیری خود را بررسی کنید
اگر یک مشارکت کننده موجود هستید و قبلاً برخی منابع را بارگذاری کرده اید ، حتماً آمار موجود در داشبورد مشارکت کننده خود را بررسی کنید. خواهید دید که بارگیری هر منبع در نمونه کارها چند بار انجام شده است.

نگاهی به منابع خود بیاندازید که بیشترین بارگیری را انجام می دهد. آیا الگو یا نوع خاصی از منابع را می بینید که واقعاً برای شما خوب عمل کند؟ در این صورت ، باید منابع بیشتری ایجاد کنید که مشابه یا احتمالاً متفاوت از آن منابع محبوب باشد.

5. بردارها / عکسها / فیلمهای مرتبط را بررسی کنید
صفحه بارگیری برای هر منبع نیز گزینه های مشابهی را در بخش های مربوط به بردارها ، عکس ها یا فیلم ها (در پایین) نشان می دهد. نگاهی به منابعی بیندازید که در ارتباط با محبوب ترین منابع شما هستند. این ممکن است به شما ایده هایی برای انواع دیگر بردارها ، عکس ها و فیلم ها دهد که می توانید ایجاد کنید و به نمونه کارهای خود اضافه کنید.

بردارهای مرتبط

6. بر آنچه بهتر انجام می دهید تمرکز کنید
به عنوان یک طراح ، عکاس یا فیلمبردار ، نقاط قوت منحصر به فرد خود را دارید. به کارهایی که به خوبی انجام می دهید فکر کنید و منابعی را که می توانید از قوی ترین مهارت های شما استفاده کند ، ایجاد کنید. یک راه خوب برای برجسته سازی این است که بیشتر وقت و تلاش خود را به کارهایی که بهترین کار را می کنید اختصاص دهید.

کاری را که به بهترین وجه انجام می دهید انجام دهید
عکس توسط johnstocker23441079

7. نمایه های همکاران برتر ایده ها را مرور کنید
اگرچه نمی خواهید کار سایر مشارکت کنندگان را کپی کنید ، اما ممکن است در نتیجه مرور منابع ایجاد شده ، از آنها الهام بگیرید. بردارها ، عکس ها و فیلم هایی که می بینید ممکن است باعث ایجاد ایده های خلاقانه ای شود که می توانید آنها را برای منابع منحصر به فرد خود دنبال کنید.

چند روش مختلف وجود دارد که می توانید همکاران برتر را برای مشاهده پیدا کنید. ما اغلب در وبلاگ خود و در خبرنامه های ایمیل خود از عوامل برجسته همکاری می کنیم . همچنین می توانید منابع محبوب و پرطرفدار موجود در صفحه اصلی ما و همچنین موارد دلخواه مورد علاقه اعضای تیم Vecteezy را بررسی کنید. بسیاری از این منابع توسط همکاران برتر ایجاد شده اند. و البته ، اگر به طور منظم از Vecteezy استفاده کنید ، احتمالاً فقط با استفاده عادی از سایت ، برخی از همکاران مشابه را بارها و بارها می بینید.

نتیجه
اگرچه همكاران Vecteezy منابع بی پایانی دارند كه می توانند ایجاد كنند ، اگر شما ندانید كه چه چیزی باید ایجاد كنید ، این آزادی می تواند دلهره آور باشد. هر زمان در مورد نوع محتوایی که باید روی آن تمرکز کنید مطمئن نیستید ، به این نکات متوسل شوید و به سمتی هدایت می شوید که از زمان و تلاش شما به طور مثر استفاده کند.

https://www.vecteezy.com/blog/contributor/what-resources-to-create

منتشر شده در آموزش طراحی

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *