رفتن به نوشته‌ها

نحوه انتخاب تجارت الکترونیک ، نمونه کارها و موارد دیگر

Wix ایجاد یک وب سایت را آسان تر می کند ، اما لزوما این کار را آسان نمی کند. در حالی که رابط کاربرپسند و قابلیت کشیدن و رها کردن آنها ، ساخت سایت را برای اولین بار در دسترس قرار می دهد ، شما هنوز بسیاری از انتخاب های محوری طراحی را دارید-با انتخاب بهترین قالب های Wix برای خود.

انتخاب بهترین قالب های Wix برای تجارت الکترونیک ، هنرمندان یا سایت های تجاری می تواند دلهره آور باشد ، به ویژه از آنجا که این اولین تصمیم مهم شما در هنگام شروع است. جستجوی الگوهای 800+ Wix برای یافتن مطابقت مناسب با شما نیز کمکی نمی کند. بنابراین ما می خواهیم کمی به شما سر بزنیم و توصیه های خود را برای هر دسته اصلی به اشتراک بگذاریم ، به علاوه هر صنعت باید به چه ویژگی هایی توجه داشته باشد.

فهرست مطالب

بهترین قالب های Wix برای هنرمندان و سایت های نمونه کارها

بهترین قالب های Wix برای تجارت الکترونیک

بهترین قالب های Wix برای وبلاگ نویسی

بهترین قالب های Wix برای وب سایت های مشاغل کوچک

بهترین قالب های Wix برای صفحات فرود مستقل

بهترین قالب های Wix برای خدمات اجتماعی (آموزش ، برنامه ریزی رویداد ، خیریه و غیره)

طراح قالب Wix را انتخاب می کند
انتخاب الگوی مناسب Wix یک تجارت دشوار است. تصویرسازی توسط OrangeCrush

بهترین قالب های Wix برای هنرمندان و سایت های نمونه کارها

هنرمندان ، طراحان ، عکاسان و میلیون ها کارگر آزاد دیگر به جای رزومه و رزومه های سنتی به سایت های نمونه کارها تکیه می کنند. نمونه کارها هم حرفه ای و هم خلاق ، نه تنها نمونه کار شما ، بلکه سبک شخصی شما را نیز با تصاویر ، طنز و صفحه درباره من به نمایش می گذارند. در حالی که یک سایت نمونه کارها خوب به عنوان یک آهنربای سرب عمل می کند ، یک سایت ضعیف ممکن است مشتریان احتمالی را بترساند.

همانطور که در راهنمای ما برای ایجاد نمونه کارها آنلاین ذکر شد ، ساختار کلیدی است. شما می توانید قطعات سبک خود را به عنوان تزئین اضافه کنید ، اما چهار بخش کاملاً ضروری هستند:

صفحه اصلی/صفحه فرود را جدا کنید
آثار
در باره
مخاطب
هنگام مرور بهترین قالب های Wix برای هنرمندان و سایر مترجمان آزاد ، این بخش ها را در نظر داشته باشید – اگر در قالب گنجانده نشده اند ، باید خودتان آنها را بسازید.

اغلب ، هنرمندان همچنین دارای یک فروشگاه یا صفحه کالا در سایت های خود هستند. اینها در Wix خوب کار می کنند ، اما همه قالب های خلاق آنها را شامل نمی شوند. قبل از شروع به تحقیق در مورد الگوها ، تصمیم بگیرید که آیا می خواهید کار خود را در سایت خود بفروشید یا خیر.

در واقع ، طراحی سایت شما نشان دهنده سبک خلاق شماست ، بنابراین قالبی را انتخاب کنید که با آنچه ایجاد کرده اید مطابقت بیشتری داشته باشد. شما بدون توجه به آثار خود نمایش خواهید داد ، اما انتخاب در جهت یابی و ترکیب صفحه نیز شخصیت هنری شما را نشان می دهد. برای اضافه کردن سفارشی سازی منحصر به فرد که فقط “شما” را فریاد می زند ، مانند عناوین خنده دار یا صفحه ای که فقط به سگ شما اختصاص داده شده است ، از الگو خارج شوید.

تصویر صفحه از بهترین قالب های Wix 2021
قالب Wix را در اینجا مشاهده کنید

این الگو به شما امکان می دهد چند نمونه بصری را در صفحه اصلی به نمایش بگذارید ، برای خلاقانی که می خواهند محدوده خود را بلافاصله به مشتریان جدید نشان دهند.

https://99designs.com/blog/web-digital/best-wix-templates/

منتشر شده در آموزش طراحی

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *