رفتن به نوشته‌ها

8 روند جذاب کارت ویزیت برای سال 2022

کارت‌های ویزیت چندان «کارت» نیستند، بلکه تبلیغات قابل حملی هستند که فراخوانی برای اقدام داخلی دارند. بهبود طراحی کارت ویزیت به معنای بهبود کسب و کار شماست. همانطور که وارد سال جدید می شویم، شاهد آزمایش برندها با طرح های جدید انفجاری هستیم که آن مستطیل های کوچک را دوباره ابداع می کنند. بنابراین بدون هیچ صحبتی، در اینجا 8 روند خیره کننده کارت ویزیت برای سال 2022 وجود دارد که مطمئناً شما را به عنوان یک حرفه ای مدرن و پیشرفته معرفی می کند.

1. کارت هایی که به جای شما صحبت می کنند

جایی که زمانی کارت‌های ویزیت «کاملاً تجاری» بودند، اخیراً بیشتر… پرحرف‌تر شده‌اند. شاید این بخشی از گرایش بزرگتر به سمت شخصی سازی تعاملات باشد، یا شاید به این دلیل باشد که همه ما بعد از چند سال گذشته گرسنه گفتگوهای معمولی شده ایم.

حتی صنایع رسمی نیز می‌توانند از طراحی کارت ویزیت خود برای نشان دادن جنبه انسانی‌تر خود استفاده کنند، با متن درون کارتی که مانند چت بی‌کار خوانده می‌شود. ایده این است که با گنجاندن متنی که شبیه یک مکالمه شخصی خوانده می شود، دوستانه و با شخصیت باشید.

پیام‌ها می‌توانند طولانی‌تر و معنادارتر باشند، مانند کارت طراح جنیفر سئو در بالا، یا فقط یک «سلام» ساده اما قابل توجه! مانند مثال Awesome Designing، همچنین در بالا. فراموش نکنید که از فونتی استفاده کنید که به بهترین وجه با لحنی که می خواهید مطابقت دارد.

https://99designs.com/blog/trends/business-card-trends/

منتشر شده در آموزش طراحی

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *