رفتن به نوشته‌ها

تحصیل پزشکی در چین

دانشجویان بسیاری به تحصیل پزشکی در چین مشغولند، در چین دانشگاه‌های پزشکی بسیار زیادی وجود دارد و دولت آن جا برای حفظ امنیت و آرامش دانشجویان خارجی؛ حفاظت‌های خاصی را در نظر گرفته است. چین در مقایسه با کشورهای اروپا، انگلستان و آمریکا، دانشجویان بیشتری را در رشته پزشکی می پذیرد و تحصیل رشته پزشکی در چین و در دانشگاه‌های آن، بسیار ارزان تر از دیگر کشورها است.

تحصیل پزشکی در چین

تعداد متقاضیان بین المللی تحصیل پزشکی در چین در سالهای اخیر با رشد بی نظیری همراه بوده است. همچنین شایان ذکر است که در آخرین لیست منتشر شده از سوی وزارت بهداشت در بهمن ۱۳۹۹  ، تعداد ۵۶ دانشگاه معتبر در کشور چین که جز ۸۰۰ دانشگاه برتر دنیا شناخته شده اند، مورد تایید ایران قرار گرفته اند و مدارک صادره از چین قابل ارزشیابی است.

به طور کلی ما دو نوع ویزای تحصیلی داریم و نوع اول آن یعنی X1 است. این نوع از ویزا برای اقامت بیش از 180 روز است. نوع دوم ویزا X2 است که مخصوص اقامت‌های کمتر از 180 روز است و اعتبار آن‌ها از روز صدورشان تا 90 روز می‌باشد. هزینه صدور این ویزاها از 100 الی 140 دلار است.

برای تحصیل دندانپزشکی در چین که یک کشور رده اول در دنیا‌ست، شما نیازمندید که هزینه، زمان و انرژی زیادی بگذارید. در میان گزینه‌های موجود برای متقاضیان رشته دندانپزشکی، چین به این دلیل گزینه خوبی است که هم هزینه و هم زمان و هم انرژی مصرفی برای تحصیل در این کشور به گونه‌ای نیست که شما را ناامید کند.

 

 

منتشر شده در معرفی سایت

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *