رفتن به نوشته‌ها

CSS چیست ؟

CSS چیست ؟

بعد از گذشت توضیحاتی که در مطلب قبل درباره ” html چیست ” داده ایم ، امروز می خواهیم به اصل هدف از ایجاد css کد ها اشاره کنیم . شما که در حال خواندن این مطلب هستید ، شاید ندانید هدف از کدهایی که در قالب یک فایل css تعریف می شود چه وظیفه ای دارند و چرا باید از آن ها استفاده کنیم .

سی اس اس همیشه در کنار html است ، به نوعی اگر html نباشد css  معنایی پیدا نمی کند ، وقتی شما توسط اچ تی ام ال ساختار وب سایت خود را میچینید و متن های خود را قرار می دهید ، قطعا با ظاهری بسیار زست و آزار دهنده مواجه می شود ، دقیقا اینجا زمانی است که سی اس اس به کمک شما می آید و با کدها و قابلیت هایی که دارد کاری می کند کارستان .

زیبایی سایت در گروی کدهای CSS :

ما در سایت پارسی طرح ایرانیان طراحی قالب های زیادی انجام داده ایم که اگر برای یک ثانیه کد های CSS  به کار رفته در قالب ها را غیر فعال کنیم ، عملا قالب های طراحی شده ی ما غیر قابل تحمل می شود . ” طراحی قالب اختصاصی ” یعنی شما توسط HTML ساختار اولیه را بسازید ، سپس با CSS زیبایی ظاهری به آن ببخشید و پس از آن در صورت تمایل از زبان دیگر برنامه نویسی برای توسعه ی آن استفاده نمایید .

زیبایی سایت در گروی کدهای CSS

زیبایی سایت در گروی کدهای CSS

آیا الزامی به استفاده از سی اس اس وجود دارد ؟

اگر بخواهید سمت فرانت اند یک طراحی وب را بر عهده بگیرید استفاده از سی اس اس * کاملا الزامی است * شما برای نمایش صحیح ، استاندارد و قابل درک توسط کاربر ، می بایست اچ تی ام ال و سی اس اس را به خوبی یادبگیرید و آن را به خوبی اجرا نمایید .

در غیر اینصورت صفحات شما بدون جذابیت و استانداردهای لازم خواهد بود . بسیاری از تعریف فونت های اختصاصی ، رنگ های متنوع و دلخواه ، فرم دهی جذاب و سایه های بصری از جمله وظایف CSS  هستند که شما را برای رسیدن به هدف ساخت یک سایت حرفه ای کمک می کنند .

 

منبع

CSS چیست ؟

منتشر شده در آموزش طراحی

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *