رفتن به نوشته‌ها

7 راهی که تبلیغات فیس بوک میتواند باعث پیشرفت کسب و کارتان شود

1. تحقیقات خود را مرتب کنید.

فیس بوک دارای ابزاری به نام ” بینش مخاطب ” است که به شما اجازه وارد کردن اطلاعاتی که به آن علاقه دارید و بدست آوردن اطلاعاتی که شاید مخاطبانتان نیز به آنها علاقه داشته باشند را میدهد. اولین گزینه به شما اجازه ی دیدن جنسیت و سن را میدهد. گزینه ی دوم لیستی از اطلاعاتی که مخاطبانتان ممکن است به آن علاقه مند باشند را نشان میدهد. همچنین میتواند آن را بر اساس میل و دلبستگی لیست کند ، اندازه گیری که نشان دهد چقدر امکان دارد فردی از یک گروه به گروه دیگر علاقه مند باشد.
2. مجموعه بنر خود را تفکیک کنید.

بسیاری از مردم تحقیقات خود را از مرحله اول شروع میکنند، یعنی ابتدا اطلاعاتی که به آن علاقه مندند را جمع میکنند سپس آنها را به یک لیست طولانی تبدیل میکنند به امید اینکه مخاطبان زیادی جذب کنند. ولی این اشتباه بزرگی است که باعث خرج زیادی برای تبلیغات میشود.و شاید نتایج خوبی بگیرید ولی نمیدانید کدام اطلاعات تاثیر بیشتری دارد. راه حل: هر مجموعه بنر باید اطلاعات یک علاقه مندی را داشته باشد که شما بتوانید اطلاعاتی که بهترین نتایج و هزینه ی کمتر دارند را پیدا کنید. مرتبط: چگونه شرکت من در 7 روز 1025 لایک ،485 اشتراک گذاری و 50 کامنت دریافت کرده!!!
3. آهسته تغییرات راایجاد کنید:

شاید برای دریافت نتایج بهتر وسوسه شوید که بنر ها و تصاویر را عوض کنید ولی در واقع بهتر است آروم و به ندرت تغییرات ایجاد کنید . اجازه بدید که الگوریتم فیس بوک خودش را وفق دهد. 3 تا 5 روز طول میکشد تا تبلیغات به جایی برسند که اطلاعات معنی داری برای تحلیل کردن داشته باشند.هرگاه شما اشتباهی در تبلیغ کنید ، برای بررسی ارسال میشود و دوباره پروسه از اول شروع میشود. اگر میخواهید بنر دیگری را امتحان کنید یا عکس ها را عوض کنید . بنر جدیدی بسازید و هر دو را اجرا کنید تا ببینید کدام نتیجه ی بهتری میدهد. در واقع ممکن است از بنر که برنده شده تعجب کنید.
4. داده ها را ببینید و بر این اساس تنظیم کنید:

این یکی خیلی مهم است!! با نادیده گرفتن اطلاعاتی که فیس بوک به شما ارائه میدهد ،خیلی چیزها امکان دارد اشتباه پیش برود. بله… اطلاعات مهمی مانند سن، جنسیت، کشور و منطقه ای که بهترین نتایج را برایتان آورده اند را میدهد. با چند ترفند میتوانید امتیاز بنر خود را نیز ببینید. مقیاس آن از 1 تا 10 است…1 کمترین و 10 بالاترین امتیاز. هرچه بنرتان مرتبط تر باشد بیشتر نشان داه میشود و هزینه ی کمتری دارد. شما همچنین می توانید باز خورد مثبت و منفی خود را ببینید. این ها از رمزو راز کار هستند ولی به طور خلاصه اگر تبلیغی بسازید که مردم آن را دوست داشته باشند و به اشتراک بگذارند …بازخورد مثبت بالاتری دریافت میکنید. اگر مردم بنر را دوست نداشته باشند مداوم آن را پنهان میکنند که نبینند و این بازخورد منفی را بالا میبرد. اگر تبلیغاتتان مدت طولانی بازخورد منفی داشته باشد … حتما تبلیغات فیس بوکتان تعطیل میشود.
5. همیشه در حال تست کردن باشید.

ما صدها تبلیغ برای مشتریان مختلف اجرا میکنیم و به طور مداوم در آن تغییرات ایجاد میکنیم. علاقه مندی های جدید، عکس های متفاوت،متن های جدید را امتحان میکنیم .
6. جمع آوری بازنده ها و نمره دادن به برنده ها.

تبلیغاتی هستند که نتایجی تولید نمیکنند. این در تبلیغات فیس بوک یک واقعیت است….هرچه سریعتر بتوانید تبلیغاتی که تاثیری ندارند را حذف کنید و آنهایی که موفق اند را ارتقا دهید ، زودتر میتوانید نتایج مطلوبی ببینید. هر تبلیغی نهایتا بعد از 3 تا 5 روز باید تغییر کند …که در بسیاری از موارد این اجازه را میدهد که ببینید آیا تاثیر مثبتی خواهد گذاشت یا نه! ولی به جای اینکه تبلیغاتی که تاثیری ندارند را پاک کنید فقط متوقف کنید ، این به شما اجازه میدهد که اشتباهتان را تکرار نکنید !
7. کار ها رابه دست افراد دیگر بسپارید.

نگاه کنید…فرقی ندارد من با چند نفر از موسسان شرکت ها صحبت کرده باشم، ولی وقت گذاشتن روزانه برای تبلیغات فیس بوک از کارهایی نیست که آنها برایش وقت بگذارند.
مرتبط: برای داشتن تبلیغات فیس بوک خوب :
شما با تمرکز کردن روی کارتان در حالی که فردی دیگر پیگیر تحقیقات و آزمایش کردن و عوض کردن تبلیغاتند خیلی سریعتر پیشرفت خواهید کرد
ibaner.com/article/facebook-ads.html

منتشر شده در آموزش طراحی

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *